Peluskaa Arkadaslar merhaba 18. Haftamdayım bugun kasıklarımda acı var ara ara bıcak batıyor sanki bu büyüme sancıları gibi bisey midir 😢
ycllksa Peluskaa başka bi postta okumuştum normalmiş rahim genişlediğinden bebek büyüdüğündenmiş sebebi
Nur0653 Peluskaa Bende de oluyordu yatarken sağa yada sola döndüğümde birden bir ağrı giriyordu birkaç saniye sürüp geçiyordu doktor normal dedi ama enfeksiyonda olabilir diye idrar tahlili istedi temiz çıkmıştı siz doktora. görünün yinede
Peluskaa hunilimom cok farklı bir acıymıs kasıklara bıcak girmesi 🙄 cok korkuyorum gün içerisinde baya oluyor büyümesi aklıma geldide ilk hamilelik işte basına gelen var mı diye merak ediyorum 🤦🏻♀️
ycllksa Peluskaa biz 15+4 üz bizde de var bel ve kasık ağrısı , doktorumda normal dedi. Hamilelik boyunca yaşanılan ağrılarmış 😘 benimde ilk hamileliğim korkma rahat ol 😘
Peluskaa Nur0653 aslında hafif enfeksiyon varmıs 2 kere monurol kullandım dün ve onceki gün aklıma yine bu batmalar ondan mı diye gelmiyor değil ama aynı batma bazen karnımızın üstüne dogru da olunca büyümemi acaba dedim 😊
Peluskaa hunilimom ah kuzum oyle zor gecıo ki bazen hamileliğim kanamalı oldugu icin bole kucuk seler bile korkutucu geliyor 🤦🏻♀️ Rabbim hepimize yardımcı olsun ❣️