Prensin1annesi 33 haftalık olduk hala isimsiz oğluşum, Atahan, Barlas, Aytunç isimleri arasında kararsız kaldım önerilerinizi bekliyorum 😊
MSGG2403 Eşim aybars diye tutturmuş durumda bende kızıma yakın olsun diye Gökalp istiyorum (kızımın ismi gökçe) bizde kararsız kaldık. 🤭🤦♀️
MSGG2403 Prensin1annesi eşimde şuan takık durumda bakalım hayırlısı neyse o olsun. 🤭İsim güzel aslında ama kızımın ismine yakın Bi isim daha hoş olur diye düşünüyorum.
BurcuKrn Prensin1annesi Öyle vallahi başkasının çocuğuna bakarken kolay kendine gelince beğenmiyor insan😅
MSGG2403 Mineebd bende yakın isimler olsun istiyorum ama eşim aybars isminde takılı kaldı bakalım ne olacak. Allah bağışlasın inşallah sağ salim alın gökçe kızı kucağınıza. Benim kızımı herkes öyle seviyor gökçe kız diye. 😍🐣🙏
MSGG2403 ygmr35 o isim hoşuma gitmiyor fazla ama Gökalp çok yumuşak ve çok hoşuma gidiyor ama eşim aybars ta ısrarcı şuan için bakalım son ana kadar gidipte sonra başka Bi isim bulup gelmezse iyidir. 🤭🤦♀️
ygmr35 Barlas ismi çok güzel bence 🙈 Bizde 26 haftalık olduk isim yok Bir oğlum var ismi Göktuğ Aslan ikinciside uysun istiyorum 🙄
hilal_yener Bende erkek olursa barlas katıcam bence sizde barlas katın çok güzel isim ben çok beğeniyorum