Ceydanella Kızlar 34 haftalığım bel ağrısından duramıyorum 2 gündür adım atamıyorum bu normal mi erken doğum belirtisi falan mı ?
Mr1517 Ceydanella O haftalar bende yaşadım , ama sormuştum doktoruma herşey normal demişti magnezyum devam demişti eğer sende için rahat edicekse sor canım için rahat etsin herkesde aynı olcak diye birşey yok ama Allahın izniyle birşey çıkmaz 🙏🏻
Kubra9595 Ceydanella bel agrisi dogum belirtisi cnm 3 gündür bendede vardi 2 cm acilmam varmia bide hafif sancim bence bi doktora git
Krdlnyldzn7 Yani ne desem bilemedim , dayanilmayacak gibiyse bi doktora görün derim Biz de 34 haftadayız , belim ve sırtım ara ara ağrıyor , özellikle biraz iş yapınca veya ayakta fazla kalınca , veya yanlış bir pozisyonda oturuyorsam , sonuçta ön tarafta baskın bi ağırlık var bana normal geliyor , rahat edeceğin pozisyonu bul öyle yat veya otur, bazen otururken çok ağrıyor gidip yatıyorum . Bide eşim masaj yapar saolsun o da rahatlatıyor çok.
YesimOzan 37+4 günlük çıkıyor ultrasonda kalp atışları hızlı bel ağrısı var pazartesi gidicez yenden büyük bi ihtimal ile yatırcak