Because Merhaba arkadaşlar 7+2 haftalık hamileyim bel ağrım oldu bugün normalmi siZce.ilk gebeliğim o yüzden Ağrıları ayırt edemiyorum.yardımcı olurmusunuz 😌😌
Zuleyhaaslan Because benimde ilk zamanlar çok bel agrım oldu canım hep eşime masaj yaptırıyordum yine arada oluyor normalmiş 🤦♀️ 13-2yiz 🤰
Because Cerenimooo benim ozman ağrımıyordu bugün başladı.gögüslerim çok fena dokunamıyorum hele de sabahları çok ağrıyor niyeyse😅😅
Sahika3 Benim belim resmen tutuluyor her akşam😔 ağrısa yine iyi. Doktor magnezyuma bu yüzden başlattı