Prensesimiz_ rica ederim.🤗 Ben genellikle hafta olarak söylüyorum. Kafam karışmasın diye her 4 haftayı 1 ay olarak hesaplayıp ona göre söylüyorum. Mesela şuan 18 haftalık oldum yani 4 buçuk aylık diyorum. Detaya girecek olursak çok kafa karışır diye. 🤭😁