Zeynepegee sordum ama normal benim için dedi bi fitil koymuşlardı bide serum. devletteki doktorlar adam yerine koyup istediğin cevabı vermediği için 🤷🏼♀️😒özeldeki takipli doktorum da bidaha alttan muayene etmedi ultrasonla bakıyorum alttan gerek görmüyorum dedi sıkıntısız ilerliyoruz şuan dedi sadece. 33 haftayı bitirdik bende anlamadım bişey🤷🏼♀️Bidaha da o devlete gitmedim zaten hiç güvenmemiştim