Gizemsanal sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Benimde bugün son kontrol vardı
Ve son 10 gün
Pazartesi 39+1 12:30 da sezaryen var ☺️ Bi yandan heyecanlıyım bi yandan durgun 🙈
2 oğlum var ve kızım olacağı İçin heyecanlıyım ama 3 çocukla yetememe duygusundan korkulara kapılıyorum
Allahım yol gösterir inşallah ❤️