Duygu42 Arkadaşlar 17 + 2 hemıleyım ılk hamılelıgım hareket biley hissetmıyorum normal mi sizce yaşayan var mı benım gıbı
_Cansuu_ Duygu42 normal canım daha ilk hamilelikler de biraz geç hissedilir ben 18+4 te ilk hissetmiştim 20+5 oldum hala ara ara hissediyorum. Normal yani şu an erken daha merak etme sonrasında hiç rahat durmicaklar zaten ☺️
Medine_1992 Duygu42 canım bende 18 im hissetmeye başladım bir haftadır ama çok minik mesela bugün daha hiç hissetmedim iş falan yapınca olmuyor anca uzandığım da oda nadir 🙄 sanırım erken