Zeyynep87 Merhabalar. Aranıza yeni katılıyorum. Dün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Beta hcg'm 94.09 çıktı bu normalmi? Birde 3 gündür kahverengi akıntım oluyor, son hastalanma tarihim 2 eylül bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
Blgzr_58 Zeyynep87 beta değerin 4 haftalığa göre düşük doktora gitmedin mi canım beklemeden gitmen gerek
Haticenurum123 Zeyynep87 son zamanda kaldıysan cnm beta hcg normal bnmki daha azdı yerlesme kanaması da olabilir bir doktora görün canını sıkma
Snszasla Kanama cok normal karşılanmıyor maalesef canım benim de o şekilde başladı kimyasal gebelik oldu inşallah öyle değildir ama içinin rahat etmesi için ihmal etmeden doktora git bence
Melisa9611 Bol dua et ve yarın direk doktoruna git değerlerin biraz düşük gibi ama geç döllenmede olmuş olabilir sıkma canını rahat olmaya çalış