Zeyynep87 Merhabalar. Aranıza yeni katılıyorum. Dün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Beta hcg'm 94.09 çıktı, bu normalmi? Kahverengi akıntım oluyor, normalde son hastalanma tarihim 2 eylül oyuzdenmi oluyor bilgi verirseniz çok sevinirim
Snszasla Zeyynep87 bende de öyle olmustu canım yerleşme kanaması diyorlar ama benimki kötü sonuçlandı yinede ihmal etme kadın Doğum doktoru daha iyi bilir rengi acık pembe ye dönmezse sıkıntı olmuyor bi doktora git için rahat etsin