Gkhnm97 bayağı su gibi hala da devam ediyor suyum gayet iyi ona da bakıyorlar sonuçta ben ikinci gebeliğim acaba amniyon sıvısı haricinde tutamıyorum işiyor muyum acaba altıma haberim mi olmuyor diye de geçirdim aklımdan,doktorum bu dönemde çoğalır deyince rahatladım günlük ped kullanmaya başladım yoksa günde 3-4 iç çamaşırı değiştiriyordum napıyım🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️