Merveu222 bir günü bir gününü tutmuyor 😬 gece hareketliydi mesela uyuyamadıgım için farkettim , gündüz de sadece bir kaç kez hissettim
Bugün sanki daha iyi , habire takip edin diyip duruyorlar ya insan panik yapıyor
Doktorum da her hafta ya da iki hafta da bir çağıran biri değil 32de gittim 35-37 gibi gel dedi 😬 gidince inş rahatlarım biraz