Serenty ayse_akcura ben 5 haftalık dim limona aserdim.sonra da korktum limon ya bişey yaptıysa diye bir tane limonu sıkıp suyunu içmiştim. Benim de Allah'ın izniyle oğlan olacak
Mehsu ayse_akcura ilk üç ay tatlı diye hiç bir şey yiyememedim ekşinin içine düştüm halada öyle eksi olmadan olmaz ama bebeğim erkek 😊🙋♀️
Ozgehasan ayse_akcura ilk ay çok yedim gece kalkıp bile yedim oğlum oldu 😄 tatlı eksi yle belli olmuyor bence
Drryy ayse_akcura valla limona daha gelemedim ama sürekli ekşi yiyorum mandalina çıkmış en yeşilini en sertini seçiyorum sırf ekşi olsun diye😂
MrsAkkurt Ben yiyordum bu aralar çok istiyo canım özellikle ama tansiyonum çok düşük olduğu için yiyemiyorum