Fatosyyn1 Merhaba kızlar ben 8 haftalık hamileyim ama çok merak ettiğim Bir konu var sizde de aynısı oluyor mu. Sürekli bir çiş istediği evet bunun normal olduğunu biliyorum ama, çamaşırım da sürekli bir ıslaklık var. Bunu çok merak ediyorum ıslaklık sizede de oluyor mu ve ara sıra bir akıntı???
Ummugulsum_44 Fatosyyn1 Fatosyyn1 akıntı çok oluyorda ıslaklık olmadı evet su içsem 10 dakkaya lavaboya gidiyorum normalmiş zaten
2subat Bende 5 haftalık hamileyim sürekli lavaboya gidiyorum bendede oluyo o ıslaklık ama neden bilmiyorum
Fatosyyn1 2subat demekki normal birşey canım 18inde gideceğim doktora sorcam bu kez merak ediyorum iyi birşey mi kötü birşey mi acaba yani
Ummugulsum_44 2subat ysmn_ evet rahim baskı yapıyor büyüdüğü için böbrek ağrısı da olabiliyor bu dönemde mide yanması mesela hepsi oluyor
ysmn_ Evet canım normal hatta ben hamile olmadığımı öğrenmeden önce neden bu kadar idrara çıkıyorum acaba hastalığım mı var diyordum gebeymişim 😄😍
Fatosyyn1 Kızlar yani benim takıldığım çok idrara çıkmak değilde iç çamaşırım da sürekli Bi ıslaklık olması