Aksaanuuur Rabbim yardımcın olsun, inan çok üzüldüm o yüzden eşine kızdım, bebeğine üzüldüm. Yuva kurmak da yıkmak da kolay değil ama şu an yavrundan daha önemli bir şey yok bence, kocanı ıslah edecek olan Allah ve onun büyümeye ihtiyacı var. Bence ailenin yanına git, seni şimdi düşünmeyen 10 yıl sonra da düşünmez, bebek dünyaya gelince napacaksınız, o zaman nasıl götüreceksin hastaneye. Allah önce bebeğinin sonra senin yardımcın olsun