Aksaanuuur aynı şeyi ben de yaşadım. Önce sarı sarı safra sonra dupduru kan kustum sürekli. Bagirsaklarda kan birikip WC ye gidince kan boşalıyordu arkadan.
En yakın araştırma hastanesine gidin acile, bana endoskopi yapıldı. Midemde yaralar oluşmuş onlar kanıyordu. Bir hafta hastanede yattım. Hiçbir şey yemedim, damardan serumla beslendim. Midemdeki yaralar düzelsin diye. Gastrit hamilelikte bu şekilde etki yapabiliyormuş. Bebeğe olumsuz etkisi olmuyor ama sürekli kan kusunca kan değerlerinin düşmüştü benim. Biraz daha düşseydi kan takviyesi yapmak zorunda kalacaktı doktorlar. Cok şükür düzeldi sonradan. Simdi mide diyeti yapıyorum. Yasakli listem var ona birebir uyup GAVİSCON ile yaşıyorum.
Allah size de şifalar versin. 🙏🏻
Saglikla sıhhatle hayirlisiyla Çocuklarımızı bize, bizi de onlara bağışlasın. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻