Aksaanuuur Gurur sağlıktan daha önemli değildir. Ben de kan kusar hale gelmiştim, o durumu iyi anlıyorum. Maalesef bir kaç gün sürüp geçen bir şey değil, bir süre devam ediyor. Yapılacak şey de çok basit, doktor görecek, ilaç yazacak, gerekli görürse serumla takviye edecek. Bu durum sizi eninde sonunda hastaneye götürecek, o yüzden daha fazla yıpranmadan aileden biriyle gidin. Eşinin o durumunu görüp de gurur yapacak bir insanı düşünemiyorum.