mutluuannee Merhaba kızlar bugün 13+2 olduk geçen hafta doktora gittim tahlil sonuçlarım çok iyi cıktı doktor folik asiti bırakabilirsin artık decavit kullanabilirsin dedi ama kullansanda olur kullanmasanda gibi konuştu sizce kullanmalı mıyım ?
FatmaE123 mutluuannee benim doktorum ilk 3 ay folik asit kullandırdı , decavit ve kan ilacı verdi folik asiti bırak artık demişti.
Elfida10 mutluuannee multivitamin canım kullan önemli doktorum doğum olana kadar devam ettirecek. Tahlil sonuçlarım gayet iyi çıktı ilaçtan sonra
mutluuannee FatmaE123 bende folik asiti bıraktım kan ilacı vermedi sadece decavit i söyledi bu sekilde
mutluuannee Dilaemrh mide bulantısı kusma ve kabızlık şikayetim var ilacın yan etkilerinde de kusma ve kabizlik görünce biraz korktum acikcasi
FatmaE123 mutluuannee bir sonraki gittiğinde sor istersen çünkü kan ilacı Doğuma kadar kullanılacak diye biliyorum
Badevehande Her besini yeteri kadar tüketmediğimiz için takviye önemli hatta ben Omega 3 lü vitamin kullanıyorum balık yemediğim için
Dilaemrh mutluuannee valla ben de hiç bulantı kabızlık olmadı bilmiyorum. Başla bakalım bulantı kabızlık fln olursa doktoruna sorarsın.
Gizemebrr Bende kullanıyorum hiç sorun olmadı allaha şükür decavit ve vitoel-3 kullanıyorum önümüzdeki ayda kan hapı vercem dedi
Sevdaengin mutluuannee canım devaviti son ayına kadar kullanıyorsun ben ilk üç aydan sonra başladım 33. Haftamda doktorum bıraktırdı bebek kilolu diye