Szeys hyr yumurta da var sperm de var döllenme de var. Hücre bölünmesi sonucu iki hücre oluyo biri bebeği biri plesentayı oluşturuyo. Bölünme esnasındaki kromozomlarda bi anomali sonucu plesenta ve kese büyümeye devam ederken bebeği oluşturacak olan hücre büyümüyo. Olay özetle bu. Kısırlıkla bi alakası yok. Ben kimyasal gebelik yaşadım belli bi yere kadar kese büyüdü ama sonra doğal yollardan düşük oldu. 1 ay sonra tekrar hamile kaldım.