Kbrbydkk Kızlar şimdi doktordan çıktım. İlk defa gittim gayet ilgili bir doktordu ama pek çok şey söyleyerek kafamı karıştırdı. Magnezyum kan ilacı d vitamini verdi.bunlarin hepsini birden kullanmalı mıyım? Birde serklaj olduğu için progestani fitil olarak alıyordum alma iğne olarak kullanmak enfeksiyon açısından daha güvenilir ama bulması zor dedi. Ben üniversite hastanesinde serklaj oldum. Ayrıca takiplerim orda. Böyle bir risk var evet ama bunu o zaman üni Hastanesi'nde soylemezler miydi?
Ozge3747 Kbrbydkk Ben hem fitil hem iğne olarak kullandım progestanı, fitilin etkisi başka iğnenin başka bence...
Sevdaknk Kbrbydkk merhaba, bende 13. Hafta da serklaj oldum ilk baslarda sabah aksam hap olarak içiyordum bir de her hafta iğne vuruluyurdum. 27. Haftadayım şuan sadece geceleri 1 tane fitil olarak kullanıyorum haftada bir iğneye devam.
Ozge3747 Melisbol Genellikle evet çünkü bu iğneler ve fitiller kasılmaları önleyerek rahmin açılmasını engelliyor
Ozge3747 Kbrbydkk Bence ikisi de etkili ama proluton iğne bulabilirseniz onun daha etkili olduğunu düşünüyorum,o iğneyi bulamazsanız progestanın iğnesi yerine fitilinin daha etkili olduğunu düşünüyorum...
Kbrbydkk Ozge3747 anladım canım teşekkür ederim 😍😍bakalım karar veremedim ya sağlık ocağı da uzak her hafta vurulabilir miyim diye de endiseliyim.
Ozge3747 Kbrbydkk Rica ederim vurulmanız gerekiyorsa uzak falan demeden ihmal etmeyin, Gerçekten ilaç kullanımını ihmal etmemek süreci etkiliyor bence ☺️😉