Suradamar dusuk cok tehlikeli degildir hamilelikte doktorlar yuksek olmasindan korkarlar normalde ama dusuk olmasi sizin hayatiniz engelleyebilir bas donmesi felan yapar kaniniz nasil acaba benim kanim cok dusuktu o etkiliyodu tansiyonumuda duauruyodu ona da bi baktirin kanim duzelince tansiyonumda duzelmisti benim