Mnvver Arkadaşlar merhaba 29 haftalık hamileyim oğluma isim bulamadım daha ne desem eşim beğenmiyor ilk oğlumun ismi Hakan öneriniz varsa alırım
Bertevc Mnvver biz Ediz koymaya karar verdik, baya araştırdım, kişilik üzerinde de güzel enerji bırakan bir isimmiş, hem öyle herkeste de yok ve elit bi isim ☺️💙
Hira123 Bertevc cok güzel bir isim gerçekten kime söylesem hic duymadık diyorlar hem kibar hem elit hem anlami güzel türkçe bir isim bizde ediz koymaya karar verdik en sonnda sizden de dymak ıyi oldu😂😂bilenn birileri ciknca seviniyorum
SevdaTrkl Aren Deniz Çınar Kaan Dora Doruk Atlas :) Benimde henüz cinsiyeti belli değil kız ismi hazır ama erkek ismi bizde bulamıyoruz bunlar benim beğendiklerim☺️
Leyla9292 Rbysf büyük oğlum un adı miraç efe yengeç burcu çok düşkün bana çok seviyor beni tabi çok duygusal da ama bebekliği çocukluğu çok sakindi.
Bertevc Hira123 bizde yaklaşık 10 isim arasından 2ye düşürdük Uraz mı Ediz mi derken, Ediz hem kulağa çok hoş geliyor hem de kısa olması daha cool bi hava katıyor ☺️😎 evlatlarımıza hatırlar getirsin ozman Ediz ismi 😍🙏🏼💙🧿
Kizilicee Allah kısmet ederse bizim Oğluşumuzın ismi Baybars olacak.. Eski bir türk hükümdarı manası yiğit korkusuz demek eski türk isimlerinden 😇
Fey Şuan eşimle bunu konuşuyoruz🤦🏻♀️ İsim bulamıyoruz resmen😫 Ahmet Mirza ilk oğlumun adı. Bu isimsiz doğacak😔 Semih Arif Akif Bahadır Serhat seviyorum ama tam içime sinmediği gibi eşim de istemiyor