Semasema93 o artık allahtan canım yaa. Sen içinden nasıl geliyorsa öyle yap. Birşeyler almak istemen çoookk normal. İnsan zaten zor tutuyor kendini. Ama için rahat edecekse detaylı ultrasona kadar bekle. Detaylıda iyi bir doktora git. Orda kesin belli olur bence. Çünkü bütün iç organlarına bile bakıyorlar detaylı ultrasonda