Tntuna Öncelikle Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah diyerek başlayayım doğum hikayeme. 38+6 da suyumun azalması sonucu bir gün önceden karar verdiğimiz sezaryen doğumumu bugün gerçekleştirdik. Kızımı kucağıma aldım çok şükür 🙏🏻 normal doğum mu? Sezaryen mi? Diye soranlara cevabım , ikisi de doğum sonuçta zorlukları farklı farklı. Ama sezaryen doğumdan korkanlara korkmayın diyebilirim. Elbette ameliyat sonrası uyuşukluk geçince gelen “güzel” bir ağrı var. Ama öldürmüyor yani. Korkmayın bebeğiniz yanınızdayken ağrılar acılar vız geliyor. Sabah 8 de ameliyat hazırlıklarını yaptık. Ardından anestezi doktoru geldi. Tek seferde omurumu buldu ve uyuşturdu. Sonrası biraz kişiden kişye değişir. Ben acı hissetmedim ama çekiştirmeleri hissediyosunuz. Kesi atıldığını hissediyosun mesela ama canın acımıyor. Doğum esnasında bebeğime kordon dolandığını duyunca ben biraz fenalaştım korkudan. O an sakinleştirici yaptılar. Gerisinde biraz sersemledim. Ama kızımı yanağıma temas ettirdiklerindeki mutluluk paha biçilemez. Sorusu olan varsa cevaplarım☝🏻 Herkese sağlıklı gebelik diliyorum
Deletedmom0098 Tntuna bazı kişiler uyuşmuyor canın acıyor falan diyorlar en çok korkum o 🤦♀️ Gözünüz aydın 🌸🙏🏻
Sghslove Tntuna Sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah canım 💕🙏🏻 Umarım biz bekleyenler de sağ salim doğum yaparız. Bende kordon dolanmasından vs çok korkuyorum. Allah yavrularımızı korusun 💕
Mrv_ycgl Tntuna spinal sezeryani daha çok tavsiye ediyolarmis heralde genel bayiltmaktansa. Kendiniz mı istediniz doktor mu böyle önerdi
Tntuna Mrv_ycgl tamamen bayılmak istemedim . Bebeğim doğduğu anda temas kurmak istiyodum çünkü. Ki bunun yanı sıra spinal anestezi bebeğe zarar vermiyor. Doğduktan sonra sütünüzün de hemen gelmesi konusunda yardımcı ☝🏻
Tntuna Merve5467 iğne yeri acımıyor. Yani normal bir iğneden farkı yok. Kısa süreli bir batma hissi var .
Tntuna emine45 girdikten 20 dk sonra kızım doğdu. Yarım saatte dikişlerim sürdü. Toplam 1 saat diyebiliriz