Angelaa ben 5. Haftadan itibaren çok şiddetli kusuyordum.sonraki kontrolde troide baktılar 4 küsür çıktı.bigun kanlı kustum ogunde ketçaplı bişey yemiştim ondan sandım .sonra baktım ben sürekli kanlı kusuyorum ve felaket yanma oluyordu boğazımda tabı şiddetli olduğu için tahriste olmuştu .sonra gene gittim doktor ultrason verdi.bogazdan ultrasondan baktılar hafif kanlanma varmış troid hapına başladım.dogumla beraber hiç birinden eser kalmadı.