Kbr_001 ben hicran hanıma ilk kontrolüme gitmiştim. Bana kese var ds içi görünmüyor birkaç hafta sonra görünürse görünür görünmezse olmamış demektir boş gebeliktir demişti. Ve sorduğumuz tüm sorulara tersler gibi hızlı hızlı cevap verip 5 dakikada çıkarmıştı. O kadar rahatsız oldumki hemen başka doktora gittim. Selçuk gürbüz güzelyalı hastanesinde, şeker gibi, ne sorsam cevabını alıyorum ve yarım saat sürüyor kontrolüm. O hastanede yasemin hanım da var eğer kadın doktor istiyorsan, o da çok iyi. Gebelik eğitiminde tanışmıştım, hastanenin ücretsiz gebelik eğitimi de var ayda bir.