Kubra9595 Kızlar bugün kontrolüm vardi 37 olduk 2 cm acilmam ve sancim cıktı sizce bebis ne zaman gelir böyle olan varmi yada dogum yapmis olan
minkkzm Kubra9595 yatış vermedi mi canım doktorun? Her an gelebilir bence 🙈 benimde yarın kontrolüm var inşallah açılmam vardır 🙈 37+4 olucamm nasipse
limoncicegi Kubra9595 Benim bebek hareket ettikçe alt tarafıma bıçak saplanıyor sanki çok canım acıyor nst de ağrım da çıkmıştı acaba açılmam mı var diyorum açılma varsa önlem alınabiliyor mu bilginiz var mı ben daha 35. Haftadayım Pazartesi doktora gideceğim çok korkuyorum 😔
LeylaCan Kubra9595 aynı basıma geldi canım 4 gun sonra tekrar kontrole gittiğimde 4 cm olmuştu doktor yollayamam dedi yatış verdi suyumu patlatıp suni verdiler hoop 4 saat sonra kuzum kucağımdaydı. Ebeler en sevdiğimiz gebe tipi açılmayla gelenler dedi inan çok kolay oluyor
Kubra9595 minkkzm cok sanci olmayinca yatıs vermedi hafif dedi simdi asiri kasiliyor kizim bakalim ne zaman tesvik edicek ins seninde acilman vardir
Suziiaannee Duruveannesii arkadaş öyle düşündüklerini yazmıştı da bilmiyorum son durum ne 😍 Benim de kızım olacak inşallah Bilge Vera yada Bilge Hira olacak inşallah 😍 karar veremedik ikinciye o yüzden Bilge diye seviyorum 🥰🥰🥰
Kubra9595 Duruveannesii nasipse ikra nur koycaz ablasinin adida hira nur babasi uyumlu olsun dedi öyle nasip oldh sizde sag saglim alirsiniz ins 🤗😍
Duruveannesii Suziiaannee anladım canım hayırlısıyla doğsunlarda Vera da hirada güzel hangisi daha çok içinize sinerse onu koyarsınız ☺️
Suziiaannee Kubra9595 oy sağlıkla huzurla gelsin miniğimiz 😍😍❤️ İkra Nur u çok seviyoruz o da annesini yormadan üzmeden ağrısız geliversin doktor yarın da gel dedi mi ?
Duruveannesii Kubra9595 ya ne kadar güzel bende ileride tekrar ikinci kızım olursa hira istiyorum Uyumlu olsun diye🥰
Kubra9595 Suziiaannee amin kuzum benim ins. Yok haftaya gel dedi ama ani bisey olursa gelirsin gene dedi bakalim ne zaman gelmek isticek 😁
Kubra9595 limoncicegi acilma varsa ciger gelistirici vuruyorlar sanirim cünkü hafta ilerde ins saglikla dogar kuzum kilosu iyiyse kafana takma 1 hafta bile olsa kendini toparlar
Kubra9595 LeylaCan ya banada kolay dogum nasip olur ins bu 2. Dogumum olcak nisanda gelmeye basladi sanciyimi beklemeliyim simdi sen ne olunca gitmistin cnm
Suziiaannee Kubra9595 şimdiden başladım duaya kuzum inşallah çok kolay ve rahat bi doğumun olur ikiniz de sağlıklı olun inşallah 😍😍😍