[silindi] Sedaalp geçirmeyen yok bence canım ama benimki de bitmeyenlerden🙋♀️ Hala da ağrıdan ayağa zor kalkıyorum🙄
Prensin1annesi 32 haftalık olduk bendede çıktı dün enfeksiyon. Tek kullanımlık suda içilen antibiyotik verdi bakalım bugün kullanmaya başlıyıcam
SeymaAkyol Kızlar meraba bende 20 haftalık hamıleyım ve bir turlu enfeksiyonu atlatamayanlardanım antibiyotik ıcıyorum ama agrılarım da en ufak azalma olmadı erken doğuma neden oluyomus herlde korkuyorum acaba bu ağrılar erken doğum belırtısımı dıye nasıl ayırt ederim bunu
Sedaalp SeymaAkyol bir acile git istersen canım serum falan versinler belki iyi gelir Benimde ağrım olduğu zaman öyle yapıyordum
Arven1 14 haftalığım enfeksiyon var bende antibiyotik başladım. Kasik ağrıları ve siddetli bacak ağrılarım var bundan mi sebeptir
SeymaAkyol Sedaalp öyle yapıyorum arada dun gttım daha serum taktılar geçmemiş enfeksiyon da korkum doğum sancısımı ne yanı ayırt etmek cok zor okuduğum kadarıyla enfeksiyonla aynı belirtiler
Zeynep_1 24 haftalık oldum hala geçmedi. Tek kullanımlk antibiyotik kullandm deflarca biraz hafifliyor sonra yine aynı
Sereke Bende hamileliğin başında olmuştu hatta pembemsi kanama da oldu çok korktum toz bi ilaç içince geçti ama her zaman bol su içmek gerek tekrarlanmaması için