Selintzr Arkadaşlar bizim oğlanın geleceği yok gibi 😂 Bugün 38+6’yım. Hamiş hamiş dolanıyorum evin içinde 😂
Kubra9595 Selintzr kontrole gittinizde hic sanci veya acilma yokmuymus cnm. Ben bugün gittim 2 cm acilma ve sanci cikti 37 olduk bu arada ne zaman gelcek acaba cok kasılıyor
Selintzr Kubra9595 Valla pazartesi günü gittim nöbetçi doktora gittim çok kasılıyordu ama sancı açılma yok :) Zamanı var belli ki ama inanın oturduğum yerden kalkamıyorum 😄
Selintzr tugce_2501 Bel ağrısı olduysa gelir yakında Allah’ım hepimize kolay ve hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻