Kubraaa_4 cok gecmis olsun uzulme hic. Onceki gebeligimi bende 6 haftalikken gelisim durdu 7. Haftada ilac kullandigim icin zorla dusurdum yani 1 hafta kalmis oldu bende. Ama kendim dusurdum. Eger adet gibiyse kanaman agrilarin baslayacak o zaman her sanci gelmesinde ben klozete gidip ikinmistim daha cabuk dusmustu 2 parca halinde. Hic uzulme benim yillardir cocugum olmuyordu tup bebekle bile olamadi sirf o yuzden dusukten sonra korunmadim 3 ay korun dediler bana bi sorun yok ama psikoloji icin. Psikolojim iyi diye korunmadim ovulasyon testi yaptim 20. Gun iliskiye girdim o gun tutmus sonrasinda hastalandim giremedim cunki. Ailenin yanina git gidebilirsen ben annemlerdeydim kurban onuydu ve guclu gorunmek icin aglamamistim. Hakkinda hayirlisi olsun insallah