Htcsylm1 benimde 11 haftalıkken kanamam olmuşdu.Bende progestan 200 mcg sabah akşam kullandım ki halen daha kullanıyorum(20+5 haftalık oldum) bir sıkıntısı yok zaten ilaç değil hormon takviyesi rahim güçlendiren bir hormon progestan..ayrıca kanaman kesildikten sonra 20 gün boyunca kahverengi akıntım devam etti..şuan iyiyim ama