DxA 8 haftama bugün girdim. Bugün 2 gün öncesine kadar yaşadığım dan daha yoğun bir mide bulantısı yaşadım. Bu haftalar da neler oluyor az buçuk biliyorum. Ama mide bulantısı ya da bununla ilgili ne yapmam konusunda değil. Tiksinme de yaşıyorum bu normal mi ? Çok sevdiğim şeylerden tiksindim. Midem bulanıyor, yanıyor ne yapabilirim
Humi DxA hepsi cok normal canim ama az sabret ben sukurler ediyorum iyiki mide bulantim var diye hersey yolunda diye dusunebiliyorsunuz orada kalbi atan bi pitircik var. Esimin nefesi kullandigi deodorant hicbiseyin kokusunu istemiyorum evde
Beyzanurlina DxA en sevdıgım yumusatıcı kokularından tiksindim hatta evimden tiksiniyodum dışarı cıkınca midem bulanmıyodu ama eve girince kusmalarım başlıyodu tiksindim evimden resmen 4 bucuk ay kustum 2 kilo verdım allahtan zayftım normaldede
Real DxA 9 ay kustum mide bulantim hiç geçmedi.doktorlar hep 3. Ayda geçer demişti ve geçmedi gene gittim 6.ayda geçer dedi .malesef gene geçmedi .gene gittim doktor yapacak bişey yok demekki süreç böyle devam edecek dedi.bu arada femamed diye bı bulantı hapı kullandım hiç fayda etmedi .tek iyi gelen şey serumdu anca öyle rahatliyordum.
Mucizem_1 DxA ben şuan 15. Haftam bitmek üzere.ama halâ ara ara bulanıyor.ama eskisine nazaran daha iyi.dktrum bana 2. Aydan sonra onzyd diye bi ilac verdi cok kustugum için.gunde 4 veya 5 defa ve gun icinde de hep bulanti tiksinti bisey yiyememe oluyordu.bu haftalar daha rahatladım.ama ilaci bırakınca kusmalar oluyor yine.
DxA Humi bende öyleyim önceden öpmesi falan normal yani ama şimdi istemiyorum ya da hemen siliyorum. Değişik bir şeyler oluyor hemen ağlamaya başlıyorum
DxA Beyzanurlina benimde yemek kokusuna ölüyorum resmen çok kötü kokuyor. Ve en sevdiğim bir abur cubur vardı. Gözümün önünden kalkdrıdım gördükçe aklıma geldikçe içim titriyor
DxA Real İnanın benim de öyle görünüyor. Şuan kusmadım hiç. 2 ayımız yeni girdik. Ama zorluyor iştahsızlık da yaptığı için bir şey yiyemiyorum ne yemem gerekiyor bilmiyorum. Doktor ilk 3 ay bebeğin beyni için sağlıklı beslen dedi. Ama maalesef yemek ya da başka bir şey yiyemiyorum. Sadece canım acayip şekilde bayram şekeri çekiyor 😂😂
Real DxA çok zor ins 3.ayda geçer .patates kaynatıp yiyebilirsin .bide cubuk kreker yada tuzlu kreker.ins iyi gelir
Ay-Bek DxA İyi canım tatlı şeyler yiyebiliyorsun. Ben şeker çikolata nefret ettim. Eskiden her akşam çayla çikolata yerdim. Şimdi sabah akşam peynir,zeytin,ekmek çayla idare ediyorum mecburen
Nehirkaya25 DxA ben patates haslayip yiyodum yogurt yiyodum domates bide peynir malesef baska bisey yiyemedim 4.5 aylik olana kadar 5. Ayimda da istahim bi açıldı azar azar gunde 4 ogun yiyodum
Mucizem_1 Salatalik eksi elma falan yiyordum.tuzlu çubuk bile midemi bulandırıyordu.haslama patates bile cok kötü geliyordu.ama yiyebildigim tek şeylerdi.zorla yiyordum.leblebi falan iyi geliyor.bi ara da naneli şeker rahatlatıyordu .
Ay-Bek DxA Evet ben de aynı durumdayım. 8+5 olduk bugün. Hiç yemek yemek istemiyorum. Geçen hafta falan böyle değildim. Yolda yanımdan geçenin kokusundan,parfüm kokularından, sigaradan her şeyden tiksiniyorum:// Çok zor oluyor gerçekten
DxA Ay-Bek aşermekle ilgili şekerli şeyler canım çekmiyor. Ama inanılmaz seviyorum bayram şekeri eşimr de söyleyemiyorum burda canım çeke çeke oturuyorum. 😂😂
DxA Ay-Bek çok pahalı o da asgari ücret alıyor. O yüzden söyleyemiyorum alamazsa üzülmesin diye geçen fark ettirmeden baktım fiyatlarına da