kdry3737 Çok normal. Hamile kaldığını öğrendiğin hafta doğal olarak adet döngüsünün sona erdiği bir döneme giriyorsun. Vücutta ödem oluşuyor işte o şişkinlik bir anda bir iki kilo aldırabiliyor. Hiç canını sıkma. İlk aylarda kilo almadım diyen olursa da takılma. Sonradan bir anda kilo almak deriyi bir anda gerip çatlak oluşmasına sebep oluyor. Yavaş yavaş düzenli kilo almak bir anda almaktan daha iyidir😎👍🏼