Esmermelekk Eger Sezeryan netse iki üç tane gecelik almak daha mantıklıymış arkadasım normal di malesef bebek geliş pozisyonunuzdan sezeryana döndü alt üst Pijama almış hep kullanamadım canım dedi bende Subatta Doğum nasipse geceliğe öncelik verip öyle alacağım