Tugbaplt Bayanlar aranizda bilgisi olan varmi acana insallah vardir. 22 haftalik hamileyim decavit ve magosit ilaclarini gunde ve 1 kez almam gerekirken 2 gun ust uste unutarak 2 kere aldim zarari olur mu doktora gitmeli miyim ?
songul2020doruk hicbir sıkıntıniz olmaz korkmayın magosit tb günlük kullanımda 2 defa da kullanılabiliyor decavit ise gun de 1 tane ama bir tana fazla almanizdan hiç bir sorun olmaz ama ilaçlarınızı dikkatli kullanın yinede