Damlistanbul canm bende yurt dışındaym bak ne yap biliyo musun git direk bir hastaneye çok kötü olduğunu adetin geçiktiğini ve korktuğunu söyle de kasıklarımda agrı çok korkuyorum erken bakabilirler. Dediğin gibi burda hersey Zor inanır mısın ilk randevumu bebeğim artk 3 aylıkken verdiler gittim türkiyede 1 gün geçse hemen bakıyolar burda diyolar yok büyüsün falan. Ev doktorun yok mu ?