Zlmdemir tek isteğim şuan o. Düşünsene kolayca hayırlı bi şekilde kucağımıza almışız, eve gelmişiz. Bi yanımızda bebeğimiz uyuyo onu izlerken, bi yandan da telefon elimizde buraya doğum hikayemizi yazıp dualar alıyoruz ❤️ Allahım nasip et inşallahh 🙏❤️