Tz1 ben de 36 haftalık oldum. Nst de sancım 88 LERE kadar çıktı. Ben hissedemiyorum bunu sadece nefesim kesiliyor. Zaten erken Doğum riskim var ilaç kullanıyorum. 1 hafta sonra 37 haftalık olunca ilaç kullanmayı bırakacağım. Ben de merak ediyorum bu şekilde olanlar ne kadar zaman geçtikten sonra Doğum yaptı?