demetard 10. Haftadan itibaren başladım. O haftalarda göbek olmuyor ama düzenli kullanmaya alışmak için uygun haftalar bence. Hindistan cevizi ve kakao yağı kullandım, lierac da aldım ama onu çok düzenli kullanmadım açıkçası, acil duş alıp dışarı çıkmam gereken zamanlarda sürdüm daha çok. Çünkü yağların emilmesini beklemek gerekiyor bir süre. Yatmadan önce kullanmaya daha uygun yağlar. Emilmediğinde kıyafetlerde leke yapıyor. Lieracta öyle bir durum yok. Ama kesinlikle yağlar özellikle hindistancevizi yağı bana daha iyi geldi hiç çatlağım olmadı henüz kaşıntım dahi olmadı.