Tz1 nst deki sancıları hissetmiyordum 4 dün önce girmiştim 2 gündür olanlarsa bıçak saplanır gibi belime giren bir ağrı var aynı adet sancısına benziyor, vajinamda doluluk hissi var sürekli idrara çıkartıyor hatta beni, 10 dakika da 1 olmak üzere bazen 2 dakikayı buluyor sancı giriyor birde o an sadece nefes alıp verebiliyorum kasıyor vücudumun alt kısmını karnım taş gibi oluyor 😔😔😔