Melikekorkmaz60 19. Haftadamdayım yolu yarıladık şuan Kurtköy ersoy dan Esra hanıma gidiyorum doktordan memnunum fakat Doğumu normal düşünüyorum ama maddi açıdan özel biraz sıkıntı olacak gibi Kartal Lütfi kırdarda doğum yapan doktor önerisi olan varsa fikir vereblrmi lütfen
Haticenurum123 Melikekorkmaz60 bende ersoy da mine hanima gidiyorum daha once dış gebelik yüzünden yattım lutfi kırdarda insana kötü davraniyolar cnm yada bna oyleleri denk geldi rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
AynurOncul Doğum yapmadım ama tavsiyeler üzerine ben Gazi Yıldıza muayeneye başladım.. Sıra beklerken herkes memnun olduğunu duymuştum..