Elfelf Kızlar merhaba. 36+5 haftalık olduk. Uykusuzluğu geçtim belim sırtım sürekli ağrı yaşıyorum hiçbişey yapacak gücüm yok. Boyun fıtığı çıktı bide hiçbişey de kullanamıyorum. Kafayı yicek durumdayım. Aynı sorunu yaşayan var mı aranızda? Nasıl geçecek bu ağrılar?? 😐😐🤦♀️🤦♀️🤦♀️
[silindi] Elfelf 36+4 haftalığız bizde, ben de bel ve sırt ağrısı yasıyorum birgün hiç olmuyor ertesi gün fena oluyor birkaç gün önce nst’de 1 tane sancım çıkmıştı doktora sorduğumda bel ağrısının normal olduğunu çocuğun kendine yer aradığını söylemişti
sevgitekes Elfelf 36+2 bugün ssancim oldu kusma falan şimdi hafifledi ama belediye vurmadı Sancim cantamizi hazırladık ne olur olmaz diye yalancı sanciydi herhalde yarın kontrolümüz var bakalım
Kubra9595 Elfelf 37 haftalik olduk bizde bel agrim vardi 3 gündür bide bacagima vuran agri 2 cm aciklik cikti bide hafif sanci varmis bakalim ne olcak bel agrin dogumdan sonra gecer ins