Snszasla ben aylardır regenesis kullanıyorum, kan değerlerim hep çok iyi çıktı d vitamini ve Demir takviyesine daha yeni başladım 28+0ım bugün. Çok memnunum açıkçası bebeğe de bana da çok iyi geldi saçlarım tırnaklarım pırıl pırıl çabuk yorulmalarım,kramplarım hiç olmuyor