ozge_asel
merhabalar, bugun kontrolumuz vardi yine 1 cm bile acilmam yok, nst de sancilar var ama acilma yok 😭 artik cok zorlaniyorum ,son gunler gecmek bilmiyor...ustune bir de grip oldum yaz gunu, hic halim yoktu daha da kotu oldum...ust uste geldi her sey...doktoruma diyorum sezeryan olayim, onaylamiyor,mecbur kalmadikca normal dogum diyor...bir de annemle babam gecen hafta geldiler balikesirden , onlarin da morali bozuldu gibi oldu doktor 40 a kadar beklicez gelmesini deyince...yabancinin evinde gibi rahat edemiyolar biz de hissediyorum cunku:( ya da bu hamislik hormonlarindan iyice kendi kendime kuruyorum ,bilmiyorum....dua edin lutfeeennn kizim 40 i beklemesin gelsin saglikla bir an once 🙏🙏🙏