ttugg Tüp bebek hamile kaldıktan sonra oksapar iğne ve progestan iğneye kaç haftaya kadar devam ettiniz ?
Lavin_26gul ttugg bana oksapar vermesi doktorum coraspirin verdi progestan iğneyide 11. Haftaya kadar kullandım
Ancelina ttugg ben progestana hala devam ediyorum 29+4 teyim. Oksapari 10. Haftada falan bıraktım ama coraspine devam ediyorum 32 ye kadar falan devam edecekmiş
online_mom ttugg ona doktorun karar verıyor.hamılelıgıne ve risklerıne gore.ben butun ılacları ilk 3 ay kullandım sadece.ama oksaparı hamılelıgın sonuna kdr kullananda var,hiç kullanmayanda
Bambaman ttugg ben oksapar kullanmadım sadece coraspin ve progestan tablet.onuda 12. Haftada kesti artık plasenta üretiyormuş gerekli hormonları
Heartbeat Lavin_26gul şuan 10+5 günlüğüm. Progestan 10. Haftada bıraktım. Oksapar Doğuma kadar devam edicem
38Prens38 ttugg progestan igneyi 15. Haftamda kesti doktor günlük vurunuyordum oksaparıda 26.haftamda kestik
ttugg 38Prens38 oksaparı göbekten yaparken nasıl yaptınız bebeğe zarar vermez mi 😣😣 progestan kalçadan yapılırken yatılıyor yüzüstü o zor oluyor mu ?
Sghslove ttugg oksapar kullanmadım ben prolutex iğne kullandım crinone jel ve Progestan fitil de kullandım. Yavaş yavaş azaltarak dozları 12-13 hafta civarı bıraktım canım.
anne_ogretmen Oksapar kullanmadım progestan fitili 16. Haftaya kadar kullandım coraspin de 34 e kadar devam
Ozge3747 ttugg Ben riskli olduğum için 34. Haftaya kadar devam ettim ama normalde oksapar doğuma kadar progestan iğne de 16. Haftaya kadar falan kullanılıyor
Cnstmsn Kan sulandırıcı aspirin içtim progestanı 12. Haftamda dahil her gün bir doz şeklinde vurundum şükür şu anda 22. Haftam sadece vitamin ve ecopirin içiyorum
38Prens38 ttugg cok zordu bi ara bacaklarımı hissetmiyodum artık aglıyodum agrılardan hergün buz koyup masaj yaptırıyodu doktorum göbekden de karnım fazla cıkmadıgı için doktor sorun görmedi sonra igneyi kesti zaten
38Prens38 ttugg 87 progestan igne vuruldum 26 haftama kadarda oksapar vuruldum allah sizlere sabır versin ben bitirdim darısı sizlere
Szeys ttugg transferde başladım 6 hafta dolana kadar kullandım. O arada sonuçlarda pıhtılaşma çıktığı için hala devam ediyorum 18 hafta bitti. Progestanı da fitil olarak günde 3 kez 200 er lik kullanıyodum 3 ay dolunca bıraktım
MerveFerhat Merhaba bana 24eylul transfer yaptilar bu sabah evde testim positif cikti kan testi verdim ♥️