Miraymiray Merhaba dün kontrole gittim bebek cok sağlıklı bi sıkıntımız yok kalp atışıda güzel fakat bebek hareketi oluyormuş bu haftada benim bebek ne el ne kol hiç hareket etmedi siz nezaman gördünüz hareketleri
Sermec Miraymiray canım ben de 10 haftalıkken ultrasonda hareket etmesi 12+3 te ultrasona girmeden cıkolata yedim maaşallah baya hareketliydi bebegım 🙂
Cemre20 Miraymiray benim o haftada doktor el ve ayak için belirgin ama daha kibrit çöpü bile kadar değil demişti ilerleyen haftalarda daha net görücez hareketlerini demişti öyle de oldu.Merak etme normal
seymakumatarnsf Miraymiray Canım yanlış hatırlamıyorsam net olarak 11-12. Haftada görmüştüm. Bebekten bebeğe değişiyor. Şu anda 36. Haftamız bitmek üzere o kadar çok hareket ediyor ki yerimden zıplıyorum. Canını sıkma🌸