Esra7814 Zehra_krts benmde öyle 28. Haftadan beri flan doktor anatomik yapın öyledir sorun teşkil etmez dedi sadece rahim boyuma baktı erken dogum riski açısından ordada problem olmayınca rahat davranabilirsn dedi olabiliyormuş böyle
Zuhal_19 Zehra_krts yk cnm annem.dio erkek kardeşime hamileyken karnı hep aşağıda ymis.. Bana yolda bile dio kadınlar karnın aşağıda ama bebek te hep aşağıda