Onrmnk benimde 37 haftamda suyum fazlaydı canım ama 38 haftamda kontrole gittiğimde normal çıktı haftalık bile değişen bişey yani ama dona gelmişsin zaten bebek gelişimi tamamlamıştır o yüzden stres yapma kendine şimdi gelse bile vaktindedir korkmana gerek yok 👍🏻