BusraVeli
Öncelikle geçmiş olsun. Doktorun sana söylemedi mi en az 2 düşükten sonra araştırma yapılması gerektiğini. Şuan yapman gereken ilk şey Tekrar gebelik planlamadan önce dusuklerin sebebini arastirmak olmali. Sonuçlara göre tedavisi olan birşey ise tedavisini olursun ve hamilelik olduğunda riskli gebelik ile ilgili tecrübesi olan bir kadın doğum doktoru takibine girmen gerekir.
Ben de 2 kez kayıp yaşadım biri 20 haftalikti kalbi durdu. Biz daha ilk kayipta araştırdık bende ileri derece trombofili ve genetik translokasyon olduğunu öğrendik. Istersen sana yaptırman gereken tetkiklerin listesini atayım belki faydam olur.