Denizim__19 Be bir uygulama açılıyor ne doğru düzgün yorum yapabiliyoruz hep bir uyari nefret ettim bu uygulamadan herkes şikayetçi bakım var diyorlar bence içine ettiler bu uygulamayla kim ilgileniyorsa acilen düzeltilsin
1prensesannesi Denizim__19 evet bende daha girmiyorum ona sadece bebegimle olan kısma bakıp çıkıyorum. Forumu berbat oldu yeni gönderilere giriyorum okuyorum bi gönderi geri çıktıgımda en son gönderilere dönüyor otomatik delleniyorum😠